Veel gestelde vragen

Ik heb mijn Vecozo certificaat verlengd, hoe koppel ik die aan Evry?

Evry zoekt automatisch naar een geldig Vecozo systeem certificaat, je hoeft het dus niet te “koppelen” aan Evry. Je moet het certificaat wel installeren binnen Microsoft Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome of direct in Windows bij “Internet Opties” in het configuratiescherm. Mocht je de verlenging binnen de Firefox uitgevoerd hebben, dubbelklik dan op het back-up bestand dat je gemaakt hebt volgens de instructies van Vecozo om de importeer wizard te openen en zo deze direct in Windows bij “Internet Opties” te installeren.

Lees meer

Hoe crediteer ik een consult?

Er zijn twee vormen van crediteren, crediteren naar de verzekeraar (omdat een bedrag onterecht gedeclareerd en betaald is) of crediteren in de eigen administratie (omdat een declaratie afgewezen is). Voor het onterecht wel betaalde consult ga je naar de consulten bij die client klik je met de rechtermuisknop op het consult. Kies hier vervolgens “credit consult aanmaken”. Voor de afgewezen declaratie gebruik je bij de openstaande declaraties de knop “deels crediteren” als een deel afgewezen, of “geheel crediteren” als alles afgewezen is.

Lees meer

Hoe start ik de “hulp op afstand”?

Wij werken met de TeamViewer software om met je mee te kunnen kijken. Download en open het TeamViewer programma met de link hieronder en geef je “ID en wachtwoord” aan ons door.

Hulp op afstand downloaden

Lees meer

Kan ik mijn Evry agenda synchroniseren met mijn eigen elektronische agenda?

Ja, je kunt de Evry agenda afspraken en consulten automatisch laten synchroniseren met andere agenda systemen zoals van Microsoft, Google of Apple, zodat je die bijvoorbeeld direct op je telefoon kan bekijken. Hiervoor heb je wel de EvryWebAgenda nodig.

Lees meer

Op hoeveel apparaten kan ik Evry gebruiken?

Je kan Evry op één computer (Windows of MacOS) installeren. Wil je op meer apparaten tegelijk kunnen werken, dan kan je kiezen voor één of meerdere online werkplekken.

Lees meer

Slechts een deel van mijn declaratie is door de verzekeraar vergoed, hoe verwerk ik dit juist in mijn administratie?

Als slechts een deel van de declaratie betaald is, gebruik je “deels crediteren” om aan te geven wat wel betaald is en wat niet.

Lees meer

Overstapservice: hoe gaat dit in zijn werk?

Overstappen gaat snel en gemakkelijk! Wij voeren, indien mogelijk, altijd eerst geheel vrijblijvend een proefimport uit zodat je de software kunt ervaren met je eigen cliënten er in, daarna beslis je zelf of en wanneer je wilt overstappen.

Lees meer

Is Evry AVG proof?

Uiteindelijk zul je als praktijk zelf moeten zorgen dat je handelt volgens de regels in de AVG. Maar Evry biedt je alle tools om dit zo gemakkelijk mogelijk te maken. Met Evry kan je eenvoudig voldoen aan de AVG, denk bijvoorbeeld aan de mogelijkheden voor het veilig inloggen (wachtwoordeisen en de zogenaamde two-factor-authenticatie), maar ook aan de mogelijkheid om een dossier te verwijderen en een dossier te exporteren, zowel ter inzage voor de cliënt als in een machine leesbaar formaat voor het recht op data portabiliteit.

Neem je EvryOnline er bij, dan nemen wij ook nog een flink stuk van je (data)beveiliging uit handen: Nooit meer bestanden op je PC, maar alles veilig op de online werkplek, inclusief backups.

Reinald, medewerker helpdesk

Mijn functie is redelijk allround. Dit maakt het werk heel afwisselend. Het kan soms heel druk zijn, vooral als er een wijziging is bij de verzekeraars of qua wetgeving. Dat soort wijzigingen proberen we dan ook altijd op te anticiperen met hulp video’s en extra documentatie.

Evry bestaat uit een heel leuk team. Als de een iets niet weet, weet de ander het wel. We helpen elkaar altijd. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden voor elk probleem. Als er een probleem is willen we dat het is opgelost aan het eind van het gesprek. Bij ons dus geen ticket nummers of wachten om teruggebeld te worden.

Bel dus gerust even voor het antwoord op die ene vraag. Ook met een hele waslijst aan vragen kun je bij ons terecht, wij staan voor je klaar!

Begrijpen we elkaar niet? Of lukt het niet om jouw probleem telefonisch op te lossen?

Dan kunnen we met je meekijken op je computer, zodat we je probleem kunnen oplossen of zodat we je de werking van Evry kunnen tonen.

Je IP-adres:

Heb je extra wensen?

Wij zijn continu bezig met het doorontwikkelen van Evry en onze overige diensten en producten. Dat doen we bijvoorbeeld op basis van veranderingen in de wet en declaratie standaarden.

Maar ook onze gebruikers zijn hierin belangrijk, goede ideeën zijn dus altijd welkom. Dat betekent overigens niet dat we alles kunnen realiseren. We doen ons best om Evry zo compleet mogelijk te maken. Meld je goede idee dus bij de helpdesk!