Gebruik maken van PREM voor Evry(diëtist)

Welke software gebruik je?
Als je gebruik maakt van EvryDiëtist kan je alleen gebruik maken van Qualiview. Gebruik je het programma Evry, dan kan je gebruik maken van Qualiview, Qdna, Mediquest, Feeddex of QuestPro.

Indien je gebruik maakt van EvryDiëtist en wilt overstappen naar Evry kan je voor meer informatie terecht op de onderstaande website, of neem even contact op met de helpdesk.
https://www.evry.nl/vragen/overstap-evrydietist-naar-evry/

Instellen van klanttevredenheidsonderzoek in Evry
Ga in Evry naar “stamgegevens”, “klanttevredenheidsonderzoek”. Selecteer in de lijst het gewenste onderzoeksbureau. Voer vervolgens de gevraagde gegevens in.

Een cliënt uitnodigen voor klanttevredenheidsonderzoek in Evry.
Ga naar het onderdeel “cliënten” en zoek de gewenste cliënt. Zoek vervolgens de cliënt op en druk op “wijzig cliënt” om het dossier te openen. Ga naar het tabblad “klanttevredenheidsonderzoeken” en druk op “nieuw”.
Je dient nu een aantal velden in te stellen:

  • De periode vanaf en periode tot en met, deze periode bepaalt het aantal consulten waarvoor de cliënt wordt uitgenodigd.
  • Chronisch, indien de cliënt een chronische diagnose heeft dien je dit vakje aan te vinken.
  • Afgesloten, indien de behandeling is beëindigd, dien je dit vakje aan te vinken.
  • Akkoord voor het versturen per email, indien je de cliënt per email wilt laten uitnodigen, vink je dit vakje aan.
  • Akkoord voor het versturen per app, indien je de cliënt per app wilt laten uitnodigen, vink je dit vakje aan (niet bij alle klanttevredenheidsonderzoeken beschikbaar).
    Druk op “OK” en daarna op “sla cliënt op” om de uitnodiging op te slaan in het dossier van de cliënt.

Indien je meerdere cliënten voor een klanttevredenheidsonderzoek wilt uitnodigen, dien je per cliënt de uitnodigingen aan te maken.

Het versturen van de uitnodigingen naar het klanttevredenheidsonderzoeksbureau in Evry.
Om de uitnodigingen te versturen ga je naar het onderdeel “overzichten”, “klanttevredenheidsonderzoek”. Met het vinkje “voor alle gebruikers versturen” kan je aangeven of je alleen je eigen klanttevredenheidsonderzoeken wilt versturen of voor alle gebruikers.

Klik op de knop “ververs” om een overzicht te tonen van alle cliënten waarbij er een uitnodiging is klaargezet voor een klanttevredenheidsonderzoek. Evry toont nu een overzicht van deze cliënten. Mochten er rode vlakken zichtbaar zijn, dan zijn deze velden nog niet gevuld. Je dient dan bij de cliënt deze velden aan te passen.

Druk op de knop “Verstuur uitnodigingen” om de uitnodigingen naar het klanttevredenheidsonderzoeksbureau te verzenden. Het onderzoeksbureau controleert vervolgens de uitnodigingen en gaat vervolgens de cliënt(en) uitnodigen.

Indien je de foutmelding krijgt “geen organisatie gevonden”, dan betekent dit dat de ingevoerde gebruikersnaam en of wachtwoord onder “stamgegevens”, “klanttevredenheidsonderzoek” onjuist is. Controleer deze gegevens of neem contact op met Qualiview.

Instellen van klanttevredenheidsonderzoek in EvryDiëtist.
Ga in EvryDiëtist naar “stamgegevens”, “klanttevredenheidsonderzoek”. Vul hier de “gebruikersnaam” en “wachtwoord” in die je hebt ontvangen van Qualiview. Druk vervolgens op “opslaan” en herstart EvryDiëtist.

Een client uitnodigen voor klanttevredenheidsonderzoek in EvryDiëtist.
Ga naar het onderdeel “cliënt” en druk bovenaan op “zoek” om een cliënt op te zoeken. Zoek vervolgens de cliënt op en druk op “OK (edit mode) om het dossier te openen. Ga naar het tabblad “klanttevredenheidsonderzoek” en druk op “nieuw”. Je dient nu een aantal velden in te stellen

  • De periode start en periode eind, deze periode bepaald het aantal consulten waarvoor de cliënt wordt uitgenodigd.
  • Chronisch, indien de cliënt een chronische diagnose heeft dien je dit vakje aan te vinken.
  • Afgesloten, indien de behandeling is beëindigt, dien je dit vakje aan te vinken.
  • Per email, indien je de cliënt per email wilt laten uitnodigen, vink je dit vakje aan.
    Druk op “OK” en daarna op “sla cliënt op” om de uitnodiging op te slaan in het dossier van de cliënt.

Indien je  meerdere cliënten voor een klanttevredenheidsonderzoek wilt uitnodigen, dien je per client de uitnodigen aan te maken.

Het versturen van de uitnodigingen naar Qualiview in EvryDiëtist.
Om de uitnodigingen te versturen naar Qualiview ga je naar “Bestand”, “klanttevredenheidsonderzoeken”.
Druk op de knop “Verstuur gegevens” om de uitnodigingen naar Qualiview te verzenden.
Qualiview controleert vervolgens de uitnodigingen en gaat vervolgens de client(en) uitnodigen.

Mocht je de foutmelding krijgen “geen organisatie gevonden”, dan betekent dit dat de ingevoerde gebruikersnaam en of wachtwoord onder “stamgegevens”, “klanttevredenheidsonderzoek” onjuist is. Controleer deze gegevens of neem contact op met Qualiview.

Print