Voordelen van het HCI-klantportaal
Het klantportaal biedt jou als gebruiker diverse voordelen.
Inzage in facturen
Alle facturen (vanaf 2025) vindt je gemakkelijke en snel in het portaal.
Overzicht van openstaande en gesloten tickets
Via het portaal kan je tickets insturen en oudere tickets bekijken.
Doorgeven van abonnementswijzigingen
Wil je iets veranderen aan je abonnement? Ook dit gaat gemakkelijk via het klantportaal.
Beheren van contactpersonen die toegang hebben
In het klantportaal is in te stellen welke medewerkers toegang hebben tot het klantportaal en welke machtigingen zij hebben.
Hoe krijg ik toegang tot het klantportaal?
De uitnodiging voor het klantportaal is verstuurd naar de contactpersoon. Wanneer er wordt ingelogd in het klantportaal kun je vervolgens extra medewerkers toevoegen via: Mijn organisatie -> Nieuwe contactpersoon. Heb je geen uitnodiging ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail op helpdesk@evry.nl.
Werk je als medewerker in een praktijk, neem dan contact op met eigenaar van de praktijk, deze kan een inlog voor je aanmaken.
Hoe werkt het klantportaal?
Klik hier voor een uitgebreide handleiding.
Ik wil iets bestellen of wijzigen
Als je iets wil bestellen of wijzigen, geef je dit door via HCI klantportaal.
- Login op het HCI klantportaal als beheerder (zie de knop hieronder).
- Klik op het tabblad “Facturen/Abonnement”.
- Klik op “Abonnement wijzigen”.
- Vul de gewenste ingangsdatum in.
- Vul het veld “Onderwerp” in.
- Indien gewenst kan je een toelichting geven.
- Bevestig de bestelling/wijziging door het schuifje bij bevestigen om te zetten en druk op de knop “Aanmaken” om de bestelling te bevestigen.
Hoe log ik in?
Je logt in via: https://klant.hci-software.com of via de rode knop hiernaast.